Ovládněte SEO: Klíč k organickému úspěchu
Znepokojuje vás, že váš web není vidět na Google?
Toužíte po tom, aby vaše webové stránky vynikly mezi konkurencí?
Cítíte se ztracení v moři informací o SEO a hledáte jasnou cestu k úspěchu?
Rozumějte SEO a naučte se ho sami dělat!
Získejte záznam 20 hodinového SEO intenzivního výcviku za 199 EUR od byznys mentorky a markeťačky Lucie Dědkové.
- záznamy 4 intenzivních 5 hodinových workshopů
- praktické kroky – posunete svůj web na 1. stranu Google, naučíte se vytvořit analýzu klíčových slov
- podpora zkušené byznys mentorky a markeťačky – když si nebudete vědět rady, můžete se zeptat
Chcete vědět, zda je kurz přímo pro vás? Napište mi tady:
Co lidi říkají o mně a mém učení SEO?

Jen škoda, že se optimalizaci našeho webu nemůžu věnovat hned teď, protože mě v příštích dnech čekají neodkladné pracovní úkoly. Nicméně při ranním cvičení si pouštím do sluchátek záznamy webináře a při dalším poslechu mi „docvakávají" další a další poznatky. Určitě si je ještě poslechnu před vlastní prací na webu.“



Co se v kurzu naučíte?
1.den kurzu
Úvod do SEO – co je SEO, jak fungují vyhledávače a jejich algoritmy, proč dělat SEO, základní pojmy
(klíčová slova, hledanost, relevance, konkurence, long tail / short tail, on page, off page,
indexace, obrázkové SEO a proč je důležité, objem hledání, nadpisy, title, meta popisy,
čitelnost).
2. den kurzu
Technické SEO, analytické nástroje a aplikace (Google Analytics 4, Google search console),
k čemu jsou tyto nástroje a aplikace dobré, jak s nimi pracovat, kontrola rychlosti, zpětných
odkazů, přesměrování, nastavení nástroje Collabim.
3. den kurzu
Práce se SEO nástrojem Collabim – představení jednotlivých analýz (průzkumník klíčových
slov, průzkumník výsledků vyhledávačů, tvůrce obsahu AI, pozice a hledanost, návrhy
klíčových slov, svatý grál, analýza url, ppc analýza), nalezení klíčových slov, jejich
vyhodnocení, pozice, rozložení pozic, konkurence, linkbuilding.
4. den kurzu
Vytvoření SEO auditu – vyhodnocení 1 konkrétního webu. Nalezení relevantních klíčových
slov, jejich posun na lepší pozice na Google. Praktické kroky k 1.pozicím na Google a
dalších vyhledávačích.