Shrnutí tematického týdne Vyhledávač Společně nahoru z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům.
PONDĚLÍ – Vyhledávač Společně nahoru:
KLÍČOVÉ OZNAČENÍ
Už několikrát jsem psala, ať podporujete spojení v myslích ostatních:
VY = VAŠE EXPERTÍZA.
Když jasně pojmenujete, co děláte a budete v tom konzistentní, lidé si to snadněji zapamatují.
TAKŽE ÚKOLY PRO DNEŠNÍ DEN:
- Promyslete své klíčové označení.
- Napište ho do komentáře.
- Komentujte ostatním (minimálně 5 dalším), co si pod tím jejich označením představíte. Super zpětné vazby jsou, že nic, že je to obecné nebo nevíte.
Klíčové označení je ve Vyhledávači v URL, titulku, nadpisu H1, meta popisu, alt textech.
A pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/
Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:
ÚTERÝ – Vyhledávač Společně nahoru:
KLÍČOVÁ SLOVA, KRÁTKÝ POPIS
Včera jste si definovali klíčové označení, dnes pokračujeme dál na klíčová slova.
Do profilu je potřeba napsat krátký popis, max. 2500 znaků. A do toho popisu vložte maximum klíčových slov, které můžete. Je to proto, že slova z krátkého popisku se používají ve vyhledávání.
ÚKOL PRO DNEŠNÍ DEN:
- Napište si 10 klíčových slov pojících se k vašemu podnikání, osobnosti.
- Koukněte se na včerejší komentáře, je možné, že tam najdete další.
- Napište si popisek 250 znaků.
- Vymazlete ho.
- Pochlubte se svým krátkým popiskem v komentáři.
Pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady:
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/
A mimochodem, roční členství ve Vyhledávači je bonus pro všechny účastníky programu Dej svému podnikání křídla.
Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:
STŘEDA – Vyhledávač Společně nahoru:
OBRÁZEK A REFERENCE
Dneska si připravíte do Vyhledávače dvě zdržovačky. Hlavní zdržení v obrázku a referenci spočívá v tom, že pro ně jdete většinou na Facebook a tam vás FB na chvilku chytne..
OBRÁZEK:
- Vezměte stejný, jako máte na profilu, ať nematete potenciální klienty různými fotkami.
- Zmenšete ho do formátu 1000 × 1000 px. (Můžete to udělat v Canvě, zvolte vlastní velikost návrhu, vložte do něj svoji profilovku a uložte.)
REFERENCE
- Ve Vyhledávači jich můžete mít 5.
- Najděte své nejlepší reference.
- Domluvte si s autorem reference možnost zveřejnění jeho fotky a jména.
- Projděte si reference a najděte 3 wow věty.
- Ty napište do komentáře (stručnost je kámoš, nesnažte se nám říct vše, použijte odrážky).
MOJE 3 WOW VĚTY:
- Příval konkértních nápadů, tipů a strategií budu přepisovat do svého to-do listu ještě dlouho! (konzultace)
- Stala se ze mě skutečná sebe-vědomá on-line podnikatelka. (Dej svému podnikání křídla)
- Je to mých nejlépe utracených 139 korun v tomto tisíciletí. (Osvědčený návod jak získat první klienty pro svoji službu).
Těším se na vaše 3 věty v komentářích.
Prosím opravdu jen skutečné 3 krátké věty z referencí (dlouhé nikdo nečte), nevysvětlujte co děláte, jak děláte – pokud to někoho zaujme, napíše komentář a nebo zprávu. Berte to jen jako seeding, ne prodej .
A jestli ještě nejste ve Vyhledávači, přidejte se tady:
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/
Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:
ČTVRTEK – Vyhledávač Společně nahoru:
HLAVNÍ ČÁST PROFILU
Je to tady. Hlavní část. Tady je potřeba o sobě všechno napsat, vysvětlit, vychválit se.
STOP.
To pravděpodobně nikdo nebude číst..
Stručnost je kámoš.
Na internetu vždy..
Takže nejprve promýšlejte, pak až tvořte:
- Promyslete si 5 zásadních informací, které o sobě a svých službách chcete říct. (Pak začněte tou nejdůležitější, tu taky udělejte nejdelší.)
- Promyslete, jaké odkazy chcete do textu dát.
- Promyslete výzvu k akci – k jaké jedné hlavní věci budete směrovat? Proklik na vaše konzultace, programy, magnet, kurzy?
- Promyslete svoji nezkopírovatelnou konkurenční výhodu.
A tu napište do komentáře (max 2 řádky). A pak ji určitě zařaďte do textu ve Vyhledávači.
.
MOJE NEZKOPÍROVATELNÁ KONKURENČNÍ VÝHODA:
Přehled, nápady, sršení energií – po setkání se mnou jdete do akce, víte kudy, co, proč a jak. A máte výsledky. Rychle. .
Vyhledávač si objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.
A nebo vstupte do programu Dej svému podnikání křídla a mějte ho na rok jako bonus.
Jaké jsou vaše nezkopírovatelné konkurenční výhody?
Těším se na vaše max. 2 řádkové komentáře .
Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:
PÁTEK – Vyhledávač Společně nahoru:
PRŮZKUM A ČLÁNEK
Členové Vyhledávače mohou napsat PR článek, kterým zvyšují svoji expertízu a povědomí o sobě.
Členství objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.
DNESKA SI UDĚLEJTE PRŮZKUM, JAKÉ TÉMA ZAUJME.
Napište do komentáře 3 názvy/témata článků, které byste mohli napsat…
Ostatní komentujte, o které téma byste měli zájem.
Okomentujte minimálně 5 dalších komentářů, ať všichni získáme co nejvíce zpětných vazeb.
Berte to jako malý průzkum, o co je zájem, do čeho investovat energii. A můžete se inspirovat i z výsledků ostatních.
Proto dnes doporučuji pročíst všechny komentáře. Sledujte slova, slovosled, délku, intonaci – co nejvíce rezonuje s vámi? A co s vašimi potenciálními klienty?
Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:
Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
Dosahování cílů
SEO
Finanční plán
Perfektní prodejní příspěvek