Vyhledávač Společně nahoru

počítačová klávesnice a ruce, které píší

Shrnutí tematického týdne Vyhledávač Společně nahoru z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům.

PONDĚLÍ – Vyhledávač Společně nahoru:

KLÍČOVÉ OZNAČENÍ

Už několikrát jsem psala, ať podporujete spojení v myslích ostatních: 
VY = VAŠE EXPERTÍZA.
Když jasně pojmenujete, co děláte a budete v tom konzistentní, lidé si to snadněji zapamatují.

TAKŽE ÚKOLY PRO DNEŠNÍ DEN:
  • Promyslete své klíčové označení.
  • Napište ho do komentáře.
  • Komentujte ostatním (minimálně 5 dalším), co si pod tím jejich označením představíte. Super zpětné vazby jsou, že nic, že je to obecné nebo nevíte.

Klíčové označení je ve Vyhledávači v URL, titulku, nadpisu H1, meta popisu, alt textech.

? A pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/

Vyhledávač - klíčové označení

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ÚTERÝ – Vyhledávač Společně nahoru:

KLÍČOVÁ SLOVA, KRÁTKÝ POPIS

Včera jste si definovali klíčové označení, dnes pokračujeme dál na klíčová slova.
Do profilu je potřeba napsat krátký popis, max. 2500 znaků. A do toho popisu vložte maximum klíčových slov, které můžete. Je to proto, že slova z krátkého popisku se používají ve vyhledávání.

ÚKOL PRO DNEŠNÍ DEN:
  • Napište si 10 klíčových slov pojících se k vašemu podnikání, osobnosti.
  • Koukněte se na včerejší komentáře, je možné, že tam najdete další.
  • Napište si popisek 250 znaků.
  • Vymazlete ho.
  • Pochlubte se svým krátkým popiskem v komentáři.

? Pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady: 
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/
? A mimochodem, roční členství ve Vyhledávači je bonus pro všechny účastníky programu Dej svému podnikání křídla.

Vyhledávač - klíčová slova, krátký popis

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

STŘEDA – Vyhledávač Společně nahoru:

OBRÁZEK A REFERENCE

Dneska si připravíte do Vyhledávače dvě zdržovačky. Hlavní zdržení v obrázku a referenci spočívá v tom, že pro ně jdete většinou na Facebook a tam vás FB na chvilku chytne..

OBRÁZEK:

  • Vezměte stejný, jako máte na profilu, ať nematete potenciální klienty různými fotkami.
  • Zmenšete ho do formátu 1000 × 1000 px. (Můžete to udělat v Canvě, zvolte vlastní velikost návrhu, vložte do něj svoji profilovku a uložte.)
REFERENCE
  • Ve Vyhledávači jich můžete mít 5.
  • Najděte své nejlepší reference.
  • Domluvte si s autorem reference možnost zveřejnění jeho fotky a jména.
  • Projděte si reference a najděte 3 wow věty.
  • Ty napište do komentáře (stručnost je kámoš, nesnažte se nám říct vše, použijte odrážky).
MOJE 3 WOW VĚTY:
  • Příval konkértních nápadů, tipů a strategií budu přepisovat do svého to-do listu ještě dlouho(konzultace)
  • Stala se ze mě skutečná sebe-vědomá on-line podnikatelka(Dej svému podnikání křídla)
  • Je to mých nejlépe utracených 139 korun v tomto tisíciletí. (Osvědčený návod jak získat první klienty pro svoji službu).

Těším se na vaše 3 věty v komentářích.

Prosím opravdu jen skutečné 3 krátké věty z referencí (dlouhé nikdo nečte), nevysvětlujte co děláte, jak děláte – pokud to někoho zaujme, napíše komentář a nebo zprávu. Berte to jen jako seeding, ne prodej ?.

A jestli ještě nejste ve Vyhledávači, přidejte se tady: 
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/

Vyhledávač - obrázek a reference

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ČTVRTEK – Vyhledávač Společně nahoru:

HLAVNÍ ČÁST PROFILU

Je to tady. Hlavní část. Tady je potřeba o sobě všechno napsat, vysvětlit, vychválit se.

STOP.

To pravděpodobně nikdo nebude číst..

Stručnost je kámoš.

Na internetu vždy..

Takže nejprve promýšlejte, pak až tvořte:

  • Promyslete si 5 zásadních informací, které o sobě a svých službách chcete říct. (Pak začněte tou nejdůležitější, tu taky udělejte nejdelší.)
  • Promyslete, jaké odkazy chcete do textu dát.
  • Promyslete výzvu k akci – k jaké jedné hlavní věci budete směrovat? Proklik na vaše konzultace, programy, magnet, kurzy?
  • Promyslete svoji nezkopírovatelnou konkurenční výhodu.

    ? A tu napište do komentáře (max 2 řádky). A pak ji určitě zařaďte do textu ve Vyhledávači.

.

MOJE NEZKOPÍROVATELNÁ KONKURENČNÍ VÝHODA:

Přehled, nápady, sršení energií – po setkání se mnou jdete do akce, víte kudy, co, proč a jak. A máte výsledky. Rychle. ????.

Vyhledávač si objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.

A nebo vstupte do programu Dej svému podnikání křídla a mějte ho na rok jako bonus.

Jaké jsou vaše nezkopírovatelné konkurenční výhody?

Těším se na vaše max. 2 řádkové komentáře ?.

Vyhledávač - nezkopírovatelné konkurenční výhody

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

PÁTEK – Vyhledávač Společně nahoru:

PRŮZKUM A ČLÁNEK

Členové Vyhledávače mohou napsat PR článek, kterým zvyšují svoji expertízu a povědomí o sobě.
Členství objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.

DNESKA SI UDĚLEJTE PRŮZKUM, JAKÉ TÉMA ZAUJME.

Napište do komentáře 3 názvy/témata článků, které byste mohli napsat…

Ostatní komentujte, o které téma byste měli zájem.
Okomentujte minimálně 5 dalších komentářů, ať všichni získáme co nejvíce zpětných vazeb.
? Berte to jako malý průzkum, o co je zájem, do čeho investovat energii. A můžete se inspirovat i z výsledků ostatních.
Proto dnes doporučuji pročíst všechny komentáře. Sledujte slova, slovosled, délku, intonaci – co nejvíce rezonuje s vámi? A co s vašimi potenciálními klienty?

Vyhledávač - průzkum a článek

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
Dosahování cílů
SEO
Finanční plán
Perfektní prodejní příspěvek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Mohlo by vás zajímat