Web je v rekonstrukci. Objednávky a veškeré služby však fungují normálně.
mentorka Lucie

Vyhledávač Společně nahoru

počítačová klávesnice a ruce, které píší

Shrnutí tematického týdne Vyhledávač Společně nahoru z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům.

PONDĚLÍ – Vyhledávač Společně nahoru:

KLÍČOVÉ OZNAČENÍ

Už několikrát jsem psala, ať podporujete spojení v myslích ostatních: 
VY = VAŠE EXPERTÍZA.
Když jasně pojmenujete, co děláte a budete v tom konzistentní, lidé si to snadněji zapamatují.

TAKŽE ÚKOLY PRO DNEŠNÍ DEN:
  • Promyslete své klíčové označení.
  • Napište ho do komentáře.
  • Komentujte ostatním (minimálně 5 dalším), co si pod tím jejich označením představíte. Super zpětné vazby jsou, že nic, že je to obecné nebo nevíte.

Klíčové označení je ve Vyhledávači v URL, titulku, nadpisu H1, meta popisu, alt textech.

? A pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/

Vyhledávač - klíčové označení

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ÚTERÝ – Vyhledávač Společně nahoru:

KLÍČOVÁ SLOVA, KRÁTKÝ POPIS

Včera jste si definovali klíčové označení, dnes pokračujeme dál na klíčová slova.
Do profilu je potřeba napsat krátký popis, max. 2500 znaků. A do toho popisu vložte maximum klíčových slov, které můžete. Je to proto, že slova z krátkého popisku se používají ve vyhledávání.

ÚKOL PRO DNEŠNÍ DEN:
  • Napište si 10 klíčových slov pojících se k vašemu podnikání, osobnosti.
  • Koukněte se na včerejší komentáře, je možné, že tam najdete další.
  • Napište si popisek 250 znaků.
  • Vymazlete ho.
  • Pochlubte se svým krátkým popiskem v komentáři.

? Pokud ještě nemáte ve Vyhledávači profil, objednejte si ho tady: 
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/
? A mimochodem, roční členství ve Vyhledávači je bonus pro všechny účastníky programu Dej svému podnikání křídla.

Vyhledávač - klíčová slova, krátký popis

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

STŘEDA – Vyhledávač Společně nahoru:

OBRÁZEK A REFERENCE

Dneska si připravíte do Vyhledávače dvě zdržovačky. Hlavní zdržení v obrázku a referenci spočívá v tom, že pro ně jdete většinou na Facebook a tam vás FB na chvilku chytne..

OBRÁZEK:

  • Vezměte stejný, jako máte na profilu, ať nematete potenciální klienty různými fotkami.
  • Zmenšete ho do formátu 1000 × 1000 px. (Můžete to udělat v Canvě, zvolte vlastní velikost návrhu, vložte do něj svoji profilovku a uložte.)
REFERENCE
  • Ve Vyhledávači jich můžete mít 5.
  • Najděte své nejlepší reference.
  • Domluvte si s autorem reference možnost zveřejnění jeho fotky a jména.
  • Projděte si reference a najděte 3 wow věty.
  • Ty napište do komentáře (stručnost je kámoš, nesnažte se nám říct vše, použijte odrážky).
MOJE 3 WOW VĚTY:
  • Příval konkértních nápadů, tipů a strategií budu přepisovat do svého to-do listu ještě dlouho(konzultace)
  • Stala se ze mě skutečná sebe-vědomá on-line podnikatelka(Dej svému podnikání křídla)
  • Je to mých nejlépe utracených 139 korun v tomto tisíciletí. (Osvědčený návod jak získat první klienty pro svoji službu).

Těším se na vaše 3 věty v komentářích.

Prosím opravdu jen skutečné 3 krátké věty z referencí (dlouhé nikdo nečte), nevysvětlujte co děláte, jak děláte – pokud to někoho zaujme, napíše komentář a nebo zprávu. Berte to jen jako seeding, ne prodej ?.

A jestli ještě nejste ve Vyhledávači, přidejte se tady: 
https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/

Vyhledávač - obrázek a reference

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ČTVRTEK – Vyhledávač Společně nahoru:

HLAVNÍ ČÁST PROFILU

Je to tady. Hlavní část. Tady je potřeba o sobě všechno napsat, vysvětlit, vychválit se.

STOP.

To pravděpodobně nikdo nebude číst..

Stručnost je kámoš.

Na internetu vždy..

Takže nejprve promýšlejte, pak až tvořte:

  • Promyslete si 5 zásadních informací, které o sobě a svých službách chcete říct. (Pak začněte tou nejdůležitější, tu taky udělejte nejdelší.)
  • Promyslete, jaké odkazy chcete do textu dát.
  • Promyslete výzvu k akci – k jaké jedné hlavní věci budete směrovat? Proklik na vaše konzultace, programy, magnet, kurzy?
  • Promyslete svoji nezkopírovatelnou konkurenční výhodu.

    ? A tu napište do komentáře (max 2 řádky). A pak ji určitě zařaďte do textu ve Vyhledávači.

.

MOJE NEZKOPÍROVATELNÁ KONKURENČNÍ VÝHODA:

Přehled, nápady, sršení energií – po setkání se mnou jdete do akce, víte kudy, co, proč a jak. A máte výsledky. Rychle. ????.

Vyhledávač si objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.

A nebo vstupte do programu Dej svému podnikání křídla a mějte ho na rok jako bonus.

Jaké jsou vaše nezkopírovatelné konkurenční výhody?

Těším se na vaše max. 2 řádkové komentáře ?.

Vyhledávač - nezkopírovatelné konkurenční výhody

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

PÁTEK – Vyhledávač Společně nahoru:

PRŮZKUM A ČLÁNEK

Členové Vyhledávače mohou napsat PR článek, kterým zvyšují svoji expertízu a povědomí o sobě.
Členství objednejte tady: https://mentorkalucie.cz/produkt/vyhledavac-spolecne-nahoru/.

DNESKA SI UDĚLEJTE PRŮZKUM, JAKÉ TÉMA ZAUJME.

Napište do komentáře 3 názvy/témata článků, které byste mohli napsat…

Ostatní komentujte, o které téma byste měli zájem.
Okomentujte minimálně 5 dalších komentářů, ať všichni získáme co nejvíce zpětných vazeb.
? Berte to jako malý průzkum, o co je zájem, do čeho investovat energii. A můžete se inspirovat i z výsledků ostatních.
Proto dnes doporučuji pročíst všechny komentáře. Sledujte slova, slovosled, délku, intonaci – co nejvíce rezonuje s vámi? A co s vašimi potenciálními klienty?

Vyhledávač - průzkum a článek

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
Dosahování cílů
SEO
Finanční plán
Perfektní prodejní příspěvek

Mohlo by vás zajímat

Další články

Jak ušetřit na obalech v e-shopu

aneb jak mít náklady na logistiku pod kontrolou Tento článek vznikl ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání). Autorem je Naďa Vostrčilová, přepravní asistentka. Máte svůj

Přečíst více »
Přejít nahoru