Zadejte svůj e-mail a získejte mail s vysvětlením, jak a proč řešit zpětné odkazy a seznam 50 míst, odkud je můžete snadno získat.
Kromě toho v mailu píšu konkrétní tipy, jak s odkazy naložit, s čím začít a jak to bude pro vás nejefektivnější.
To je odkaz na vaši stránku, který vede z nějaké jiné stránky. Zpětné odkazy můžou být interní – uvnitř vašeho webu propojujete stránky (např. pod článkem odkazy na další stránky, odkaz na prodejní stránku, kontakty atd.) nebo externí – odkazují z cizího webu na váš web. A právě teď si stáhněte seznam 50 míst, ze kterých lze dobře získat externí zpětný odkaz.
Protože zpětný odkaz je jako doporučení, reference. Čím víc (relevantních!) webů vás doporučuje, tím víc vás vyhledávače vnímají jako kvalitní. Navíc jsou zpětné odkazy super i pro lidi – čtenáři se na váš web dostanou díky cizím webům. Dostanou od vás super informace, hodnotu a v budoucnu od vás možná nakoupí.
Konkrétní tipy získáte v seznamu zdarma. Stáhněte si ho. Obecně ale můžete využít PR články, být někde hostem, profesní katalogy, diskuze atd.. Hledejte taková místa, na které chodí vaše cílová skupina, nejste přímá konkurence s autorem webu a vzájemně se doplňujete (obsahem i službami, produkty).