Agile Fox Strategy

Během let práce s klienty a na vlastních projektech jsem si všimla 5 klíčových bodů, díky kterým se projekt / podnikání stane úspěšné a začne stabilně vydělávat peníze.

1) Najít unikátní kombinaci leadera a byznysu

Stavějte podnikání na unikátní kombinaci silných stránek člověka (vás, týmu) a byznysu. Najděte svůj unicorn business factor, svoji nezkopírovatelnou konkurenční výhodu.

Není to jen o nalezení svých silných stránek, ale o respektování vlastního nastavení, vlastních slabostí a zkušeností, o respektování ostatních lidí a využití jejich potenciálu a nalezení unikátního průniku pro váš byznys. Vyzdvihněte to, co vám jde a v čem jste skvělí a to skombinujte se svým byznysem.

Např. když se vám něco nezdá na nastavené strategii, neděláte to. Hodně od klientů slyším, že by měli začít natáčet videa, ale že se bojí. Jasně, videa fungují, často lépe, než text. Ale pokud jste z nich po**aní až za ušima, netlačte se do nich, najdeme jiné cesty, které budou fungovat.

2) Identifikovat nejefektivnější kroky

Najděte nejefektivnější kroky svého byznysu a marketingu a na ty se zaměřte.. Neplýtvejte čas a peníze na věci, co přináší jen malé výsledky.

Při spolupráci budeme analyzovat, co doteď fungovalo. Budu chtít vidět (nebo společně najdeme) vaše analytiky a data – z čeho máte nejvíc peněz? Odkud vám chodí nejvíc klientů? Jaká aktivita zabírá kolik času. Budeme využívat paretovo pravidlo a další techniky, které vám ušetří čas a peníze.

Krásný příklad je SEO. Freelanceři vnímají SEO jako velký těžký balvan a trochu se mu vyhýbají. Jde s ním ale začít velmi pozvolna a efektivně – optimalizujeme např. jen 5 nejlepších stránek, které už teď prodávají a konvertují. Tím na ně dostaneme větší traffic a navýšíme si zisky. Pokud uvidíme, že tyto kroky mají efekt, pokračujeme dál. Ale rozhodně není třeba optimalizovat hned všechny stránky vašeho webu.

3) Nastavit komplexní byznysovou strategii

Nastává další zásadní krok. Využijte zjištění z předchozích bodů a promyslete komplexně následující marketingové kroky. V této fázi hledáme varianty, testujeme. Je potřeba mít otevřenou mysl a nacházet neobvyklé kombinace – tam vužívám svoji superschopnost vidět peníze – kde unikají, kde je potenciál je vydělat.

Kromě toho využívám svých zkušeností z různých oborů a typů byznysu a kombinuju je tak, abyste dostali maximum s minimálním úsilím.

4) Jít do akce

To je nejdůležitější krok.

Teorie je fajn, ale neudělá žádnou změnu. Pokud se chcete někam dostat, je potřeba jednat.

Je potřeba jasně určit první kroky a udělat je.

A s tím vám při spolupráci taky pomůžu. Rozsekáme slona na malé zvládnutelné kroky. Když přesně víte, co máte dělat, jak a proč. Jsou to celkem jednoduché kroky a ještě máte moji podporu, drive a nakopnutí k akci, nejde minout cíl.

5) Opakovat akční kroky

A teď poslední důležitý krok. Vytrvat v akčních krocích. Opakovat akci. Každý den udělat alespoň 1 malý krok k cíli.

Testovat, ptát se, reevaluovat. Ale nevzdávat se.

V této fázi vylepšujeme procesy, delegujeme, řešíme time management, zjedodušujeme.

Chcete zažít dramatický růst svého byznysu?
Podívejme se na to spolu.

Přejít nahoru