Nechcete si dělat marketing sami? Není problém.
Ráda ho pro vás budu se svým týmem dělat. Já se starám o strategickou část a promýšlení, tým zajišťuje exekutivu, nastavuje, píše, dotahuje do konce, upselluje a navyšuje vaše zisky.
Vše si navzájem supervizorujeme a brainstormujeme, abyste měly ty nejlepší výsledky.
Jak probíhá marketingová spolupráce
Začínám vytvořením marketingové strategie.
Při ní poznám vaše podnikání a vy uvidíte, čeho všeho jsem schopná. Zároveň si ujasníme, jestli spolu chceme nebo nechceme dál spolupracovat.
Jak váš byznys můžu posouvat dál
Dělám marketing – Strategická marketingová supervize – SEO supervize
Dělám marketing – jsem skvělá a drahá – 1200 Kč / hod + DPH. Mám výsledky a přinesu vám hodně peněz.
Mám kapacitu jen na 1 spolupráci v 1 čas. Ideální je, když vám marketing nastartuju. Potom ho předám jinému (levnějšímu) markeťákovi, kterého zaškolím a pak vám dělám strategickou marketingovou supervizi.
Strategická marketingová supervize
Když máte markeťáka nebo víc lidí (copywritera, člověka na každou síť, webaře, grafika) – šetřím vám čas, pomáhám recyklovat obsah, zavádím procesy, ať levá ruka ví, co dělá pravá a celé oddělení spolu dobře komunikuje (i s dalšími lidmi ve vašem byznysu).
Konkrétní příklad:
Standardní proces – napíše se článek, dá se o něm vědět na sítích
Co hlídám u supervize – článek je minimalisticky SEO optimalizovaný, takže jde organicky dobře dohledat. UX funguje – to znamená, že se čtenář neztratí a pak udělá tu konverzi, kterou chceme (ideálně nakoupí, ale může se zapsat do databáze, sledovat nás dál na sítích, sdílet článek, přečíst další a tak.)
Potom kromě příspěvku na sítích článek zmíníme v newsletteru.
Naplánujeme několik příspěvků k diskuzi na sociální sítě, ať se článek připomene ještě několikrát v průběhu příštích let.
Najdeme několik příležitostí k získání zpětného odkazu na článek a nastavíme cesty, kudy se na něj mohou lidé organicky dostat – Když už jste ho napsali, tak ať pro vás pracuje.
A takhle strategicky přemýšlím nad vším.
Strategické marketingové supervizi vždy předchází vytvoření marketingové strategie. Potom si určíme cíle, kterých chceme dosáhnout a vrhnu se na supervizi.
Cena se odvíjí od velikosti byznysu. Pro freelancery to může být 3 000 Kč / měsíc + DPH, pro velké eshopy to může být i 50 000 Kč + DPH / měsíc. Spolupráce je minimálně na půl roku.
Každopádně vždy vám supervize vydělá víc, než do ní investujete.
Zajímá vás to?
Napište mi a pobavíme se, co můžu udělat konkrétně pro vás
formulář
SEO supervize
Píšete články, recyklujete obsah a chcete, abyste se organicky posouvali? Dohlédnu vám na celý SEO proces – zkoordinuji práci copywritera a webaře tak, abyste měli kromě všech marketingových výsledků i posuny v organické nalezitelnosti.
Cena se opět odvíjí od velikosti byznysu – od 2 000 Kč + DPH / měsíc pro malé byznysy. Běžné firmy se pohybují kolem 5 000 Kč + DPH / měsíc a velké eshopy můžou stát 15 000 Kč + DPH / měsíc.
Na co se specializujeme
Jak konkrétně vám můžeme pomoci