qltvqdkn7x1oo0wmwazx5cd7c7h1pz
Mentorka Lucie

Články

Udělejte byznysový skok

Přemýšlíte o tom, že byste se pustili do podnikání a nevíte, jak by to probíhalo ve vaší konkrétní situaci? Připravili jsme pro vás článek, kde se dozvíte, jaké máte povinnosti, pokud jste student, invalidní nebo starobní důchodce,

Sociální sítě jsou super způsob, kde můžete zdarma začít s propagací svého podnikání, služeb, výrobků nebo produktů. Doporučuji totiž nezačínat vytvořením webu, ale naučit se se prodat bez investic.  Nejčastější důvod, proč lidé končí s podnikáním

O efektu návnady jsem se okrajově zmiňovala v předchozím článku o rozhodovací paralýze. Vysvětlila jsem vám, že jde o cenovou strategii, kterou marketéři používají k „manipulaci zákazníkem”, který podvědomě přejde z jedné produktové varianty na druhou; a to

Neschopnost vybrat si z několika možností kvůli přemíře analytického myšlení nebo dostupných variant. Čím více verzí (produktu nebo služby) klientovi nabídnete, tím negativnější emoci v něm vyvoláte. Člověk “zamrzne v paralýze” a nakonec nenakoupí

Online test je skvělý nástroj ke sběru leadů (kontaktů). V takovém případě je třeba dobře promyslet, jaký nástroj zvolit, aby fungoval přesně tak, jak potřebujete. Na internetu naleznete mnoho online nástrojů, které něco takového

Storytelling je jednou nejsilnějších marketingových technik, která pomáhá vyvolat emoce a ztotožnit se se značkou. Ve zrychleném digitálním světě, kdy na nás ze všech stran útočí hromada pomíjivých informací, je vyprávění příběhů mocnou technikou zaujetí publika

Social proof (v překladu sociální důkaz) ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás, protože milujeme opičit se po ostatních. Tento psychologicko-sociologický jev nás nutí napodobovat chování dalších spotřebitelů – to, co oni považují za hodné koupě,

Strach z promeškání (FOMO – Fear of missing out) je hnací silou, která zvládne podnikatelskou kampaň vystřelit do závratných výšin, nebo kompletně pohřbít. Psychologický fenomén pramení z obav, že promeškáme něco zásadního, časově

Budování značky je běh na dlouhou trať, osvojíte-li si ale principy efektivní PR propagace v médiích, výrazně si zkrátíte cestu k cíli. Laba Media se zamýšlí nad tím, jak nejjednodušeji proniknout do povědomí spotřebitelů a potvrzuje, že to jednoznačně

Články holek z katalogu

Shrnutí tematického týdne o 5 chybách v přípravě facebookové reklamy z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Veronika Tomanová, specialistka na Facebook, Canvu a Shoptet. PONDĚLÍ: 5 chyb v přípravě Facebook reklamy. Zajímá vás