Zlepši prodej na Instragramu a Facebooku
Využij zdarma AI asistenty, kteří ti pomůžou s vytvořením skvělých prodejních příspěvků na sítě
Lámeš si hlavu s obsahem na sítě?
Trvá Ti hodinu vytvořit jeden příspěvek a dosahy i prodeje jsou naprd?
Chceš si vytvořit funkční obsahovou strategii?
Vyzkoušej zdarma moje AI asistenty, které jsem vytvořila podle svého know-how sociálních sítí. Jsou udělané tak, aby pomáhali mým klientům růst a prodávat na sítích.
Ještě zdůrazním POMÁHALI – za mě není úplně funkční mít čistě AI příspěvky.
(A pokud sítě opravdu nejsou Tvoje parketa a chceš stabilizovat svůj marketing bez nich, koukni na kurz Stabilizace marketingu)
Co je potřeba pro funkční prodejní příspěvek
-
- Mít cíl příspěvku
- Zaujmout – silný úvodní claim
- Znát cílovku – na jaké věci reaguje
- Mít téma, pointu příspěvku
- Plán na zvýšení dosahu – proč mají lidi komentovat
- Autenticitu
- Doladění k dokonalosti
- Čas zveřejnění – kdy přidat příspěvek, reels, stories nebo video na sociální sítě
- Kam dávat příspěvky
K tučně označeným bodům pro vás mám AI asistenta.
A ke všem bodům mám pokračovàní – pokud chcete nakopnout sítě, koukněte na Social media boost 🚀
1) Jaký je cíl vašeho příspěvku?
Většina lidí tohle vůbec neřeší a jen prodává. V lepším případě autenticky a zábavně. Ale zkuste se trochu zamyslet:
- Co získají vaši fanoušci a sledující z toho, že vás sledují?
- V čem se to liší od konkurence? Jak se můžete víc odlišit?
- V čem jste zapamatovatelní?
- Je to dlouhodobě udržitelné?
Promyslete si 5 věcí, hodnot, které od vás sledující získávají. Inspirovat se můžete u příspěvku ve FB skupině Společně nahoru.
2) Jak zaujmout na sítích je nejdůležitější část - Když nezastavíte lidi ve scrollování, neprodáte!
Vytaste všechny trumfy hned – času na zaujetí je fakt málo. Méně než 1 vteřina.
Silný claim + grafika, co zaujme = šance na zastavení uživatele ve scrollování a tím pádem šance na prodej.
S claimy vám může pomoci můj asistent➡
Zadejte do něj, o čem chcete psát a on vám navrhne. Inspiruje se mými claimy + tím, co zná AI.
3) Kdo je cílová skupina vašich příspěvků a co potřebuje
Pro koho píšete svůj příspěvek? Jaké řeší váš ideální klient problémy? Na jaké emoce slyší?
Aby váš příspěvek dobře fungoval, je potřeba ho dobře zamířit. ➡
Tady je asistent, který vám vybrainstormuje možné cílové skupiny a doplní k nim, co řeší a co by na ně mohlo fungovat.
A pokud si nejste jistí, kterou cílovku vybrat a jak na ni napasovat emoce, mrkněte na kurz Social media boost.
4) O čem psát příspěvky na sítě?
Super pointa je na příspěvku to nejtěžší. Pokud nemáte nápad, využijte asistenta, který tvoří obsah podle mé typologie prodejních příspěvků.
Pokud chcete vidět podrobně vysvětlenou typologii prodejních příspěvků i jak by to mělo ve finále vypadat najdete v pdf Příspěvky, které prodávají.
5) Jak zvýšit dosah příspěvku aneb proč mají lidi komentovat
Dosah příspěvku zvýšíme tím, že se zvýší zapojení lidí. (Podrobnosti o zapojení najdete v Engagement na sociálních sítích).
Obecně dosah zvýšíme tím, že se do interakce s naším příslěvkem zapojí víc lidí. A nejlépe budou fungovat komentàře.
Přidejte proto ke každému svému příspěvku výzvu ke komentování – dejte jednoduchou otázku, která přiměje lidi reagovat.
Na takové funkční otázky jsem vytvořila asistenta, který se učí z mých pokynů a příkladů.
6) Autentické příspěvky vítězí
V předchozím bodě vám asistent navrhoval nějaká “autentická” témata. Ale nezná vás!
Autenticitu si potřebujete promyslet sami.
- Co se vám teď děje?
- Co se nepovedlo a nebo naopak povedlo?
- Jak balancujete život a byznys?
Moje nejoblíbenější příspěvky bývají ze sázení brambor, opravy záchoda a tak. Ale samotná autenticita nestačí, propojte ji se svým byznysem – já sázím a co si vy zasadíte, abyste mohli na podzim sklidit? Co třeba pořádné rozjeti svých sítí v Social media boostu?
7) Doladění k dokonalosti
Pokud vám příspěvek spolutvoří AI, určitě se na něj koukněte a doupravte si ho. Dejte mu duši, dodejte svůj styl.
Příspěvky jsou skvělé v tom, že nejsou navždy, ale algoritmus je bude ukazovat jen krátce. Testujte si tedy, co funguje a co tolik ne.
A pokud potřebujete pomoci s doladěním, koukněte na kurz/výzvu Social media boost, kde je prostor na diskuzi.
8) Kdy přidat příspěvek, reels, stories nebo video na sociální sítě
Tady je screen z fb podnikatelské skupiny Společně nahoru:

Vidíte na něm, jak jsou aktivní podnikatelé v jednotlivé dny (je potřeba přihlédnout na pravidla skupiny, v neděli je propagační den, proto je tam nejvíc aktivity). Rozpis hodin je konkrétně z neděle.
9) Kam dávat příspěvky
Příspěvky umisťujte tam, kde máte potenciální klienty.
Vyberte si vhodnou sociální síť a na ni publikujte.
Kromě vlastních sítí využijte i možnosti cizích sítí. Koukněte se na článek Jak a kde se zdarma propagovat na Facebooku.
Jestli chcete nakopnout své sítě, získat motivaci k pravidelnému přispívání a rozjet prodeje, přidejte se do kurzovýzvy SOCIAL MEDIA BOOST.
Máte dotaz? Napište mi.
Máte dotaz? Napište mi
SEO supervize
Píšete články, recyklujete obsah a chcete, abyste se organicky posouvali? Dohlédnu vám na celý SEO proces – zkoordinuji práci copywritera a webaře tak, abyste měli kromě všech marketingových výsledků i posuny v organické nalezitelnosti.
Cena se opět odvíjí od velikosti byznysu – od 2 000 Kč + DPH / měsíc pro malé byznysy. Běžné firmy se pohybují kolem 5 000 Kč + DPH / měsíc a velké eshopy můžou stát 15 000 Kč + DPH / měsíc.
Na co se specializujeme
Jak konkrétně vám můžeme pomoci