je internetová stránka, na které prodáváte (produkt, službu, online kurz atd.). Je na ní popis vašeho produktu, prodejní argumenty, cena a tlačítko koupit (případně tlačítko s jinou výzvou k akci).
Prodejní stránky můžete mít na svém webu a nebo využívat nástroje třetích stran:
- SimpleShop – Jednoduchý prodejní systém vhodný pro podnikatele v začátcích. Můžete na něm mít prodejní stránku, i když nemáte web. Vystaví vám fakturu, spáruje platby, je kompatibilní s emailingovými systéme. A platíte jen za zaplacené objednávky.
- FAPI – Pokročilejší prodejní systém. Umí vše, co SimpleShop. Navíc dělá upselly a další marketingové vychytávky. FAPI doporučuji už zaběhlým podnikatelům.

Jak napsat prodejní stránku
Existuje anglická fráze: „Describe benefits not features“ a znamená, ať popisujete benefity, ne vlastnosti (fakta).
Přeloženo do praxe, zákazníka v první fázi nezajímá, jak je váš produkt velký, nezajímá ho, jak dlouho trvá váš online kurz. Zákazníci a potenciální klienti chtějí vědět, jak jim vyřešíte jejich problém nebo touhu. Jak se díky vám posunou z bodu A (mám problém) do bodu B (problém je vyřešený). A až potom popisujte vlastnosti.
Podrobný návod, tipy a triky, jak napsat prodejní stránku najdete ve videu.
A kromě videa doporučuji prohlížet prodejní stránky úspěšných podnikatelů. Koukejte se, co jim funguje a jestli vy to chcete taky tak dělat. Inspirujte se.
Příklady funkčních prodejních stránek:
- Naplánuj si úspěšnou kampaň – prodejní stránka na online kurz
- Dej svému podnikání křídla – prodejka na mastermindový program
Poznámka: pokud na tu stránku přivádíte klienty z příspěvku, mailu, reklamy, je možné ji označit jako landing page – přistávací stránka.