3 tipy, jak posunout svůj byznys

Jako podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům ráda dávám praktické tipy, jak posunout byznys. Dávám je nejen začínajícím podnikatelům, ale i těm, co už nějaký čas podnikají. Podívejme se na 3 nejčastější tipy, které váš byznys posunou o další krok.

Tip č. 1

Jak prodávat na konzultacích a webinářích zdarma

🟡 Nejvíce se mně osvědčuje mluvit o prodeji v průběhu, aby to nebylo něco nečekaného, strojeného na konci.
Navíc, když zmíníte návaznou možnost už v průběhu, lidé mají čas na promyšlení a zbytek webináře nebo konzultace už podvědomě hodnotí, jestli s vámi spolupracovat dál nebo ne.
Když to na ně vybafnete na konci, jsou zaskočení a pravděpodobně to nedopadne.

🟡 Představte si, že máte webinář zdarma a v něm chcete prodávat kurz nebo vaše konzultace. Jen tak mimochodem zmiňujte, že tohle s vámi lidé můžou zažít, s tímto můžete pomoci..

JAKÉ VĚTY MŮŽETE POUŽÍT:

  • A takovouhle podporu dostáváte i u mě v kurzu.
  • Takhle to vypadá na mých konzultacích.
  • Tohle je komplexní téma, můžeme ho vyřešit na plnohodnotné konzultaci.

Pokud nemáte prodej pod kůží, promyslete si několik takových vět dopředu, ať je pak umíte přirozeně použít.

A teď akční krok.

Představte si svoji tréninkovou situaci (máte 15min ochutnávkovou konzultaci, webinář zdarma, živé vysílání).
Napište si, co na ní navazuje a jakou větu k prodeji mimochodem použijete.

MŮJ PŘÍKLAD:

Dělám kampaň na kurz Naplánuj si úspěšnou kampaň (mimochodem na prodejku koukněte tady a jako věc zdarma jsem zvolila skupinový mentoring (mimochodem záznam si stáhněte tady).

👉 A po zodpovězení nějakého dotazu můžu zmínit: „A přesně takhle vám budu odpovídat v kurzu Naplánuj si úspěšnou kampaň.“
👉 Nebo řeknu: „A přesně tímhle tématem se v kurzu Naplánuj si úspěšnou kampaň zabýváme celý jeden den, tak teď řeknu jen základní body.“
👉 „A právě proto mám v kurzu Naplánuj si úspěšnou kampaň jako bonus přehledovou tabulku na celý rok.“
Atd.

Tip č. 1 Jak posunout svůj byznys - mluvit o prodeji

Tip č. 2

E-book, nebo mailová série?

Za mě vždy mailová série.

Protože cílem posílání mailů je, aby si vás lidé zapamatovali a četli (otevírali) vaše maily.
Když pošlete jen 1 mail s e-bookem, je šance na zapamatování a na zautomatizování otevírání vašich mailů naprosto nulová.

E-book je najednou dlouhý, musí se stáhnout (to na mobilu každý neudělá). Čtenáři takový mail často odloží na později. V horším případě na nikdy.

A pokud nepřijde žádný další mail, zapomenou na ten původní i na vás.

Proto doporučuji nepsat e-booky, ale mailové série. Obsahově to může být skoro stejné, jen obsah e-booku rozdělte do více mailů.

Klient dostane celý obsah rozkouskovaný na menší, snadněji zkonzumovatelné části.
Navíc od vás dostává maily pravidelně, takže je větší šance, že si vás zapamatuje. A i když maily nepřečte všechny, pokaždé vidí vaše jméno a předmět.

A i pokud nepřečte všechny, dostane alespoň nějaké informace. Ty ho můžou nalákat tak, že si přečte i další maily a nebo od vás nakoupí. A to je vlastně cílem celého snažení.

Já vám můžu doporučit svoji mailovou sérii Utřiď si plány, kdy si ve 3 mailech ujasníte, jaké jsou vaše podnikatelské priority a jaké jsou teď první akční kroky.
🟡 Stahujte TADY.

PS.: Pokud máte e-book vytvořený a hezky graficky udělaný, dejte ho do posledního mailu série. Jako bonus. S větou: „Ať máte pohromadě všechny informace a nemusíte je nikde dohledávat, uložte si e-book z přílohy.“ 😉

Tip č. 2 Jak posunout svůj byznys - e-mailová série jako magnet

Tip č. 3

Jak zaujmout v komentářích?

Používejte:

  • smajlíky (s mírou; klávesová zkratka win+tečka)
  • volné řádky (shift enter)
  • velká písmena
  • tučná písmena (názvy nebo části názvů vašich fanpages, skupin) – já si teď udělala fanpage Unicorn business factor, aby byla taky tučná. Zatím ji nepoužívám, ale je to moje klíčové slovo.
Tip č. 3 Jak posunout svůj byznys - Jak zaujmout v komentáři

Zaujali vás praktické tipy?

Inspirujte se dalšími články od byznys mentorky Lucie Dědkové a podpořte rozvoj svého podnikání.

Plánování
Jak začít podnikat jako OSVČ v různých životních situacích
6 podnikatelský tipů
Dosahy se budou snižovat, co s tím?
Kolik stojí vytvořit online kurz?

Mohlo by vás zajímat

Plán je půl úspěchu

Plán Je Půl Úspěchu

Shrnutí tematického týdne s názvem Plán je půl úspěchu z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická

Přečíst více »

Další články

Plán Je Půl Úspěchu

Shrnutí tematického týdne s názvem Plán je půl úspěchu z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická

Přečíst více »