Web je v rekonstrukci. Objednávky a veškeré služby však fungují normálně.
mentorka Lucie

Plánování

slovo vision jak scrable

Shrnutí tematického týdne s názvem Plánování z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům..

PONDĚLÍ:

Je zbytečné plánovat kam jít, když nevíte, kde jste.

Zaznamenejte, jak jste na tom teď:

  • Vezměte papír.
  • Dejte si ho na výšku.
  • Přeložte napůl.
  • Do horní půlky si napište stav teď.
  • Dělejte to pro každý projekt nebo část podnikání zvlášť.

Příklad stavu teď pro tuto skupinu:

  • 227 členů
  • páteční byznysové jednohubky – jsou naplánované a domluvené dopředu, 3 připravené, 2 odvysílané
  • tematický týden – 2 od hostů proběhly, několik domluvených
Rozcestník v přírodě jako připomínka našeho rozcestníku při plánování

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ÚTERÝ:

Vize a mise

Vezměte si papír ze včera a zasněte se:
(Vše si říkejte v přítomném čase a v hlavě to prožívejte tak, jako by to už bylo)

  • Jak vypadá váš projekt/služba/podnikání/život za rok?
  • Jaký je ideální stav za 3 roky a za 5 let?
  • Nejdůležitější myšlenky si zapište!

To byla vize.
A teď se koukneme na misi.

Mise je něco, co vás přesahuje, co nese přínos širšímu okolí, širší komunitě. Motivuje vás k tomu pokračovat a být užitečný. Mise je to, s čím se ostatní mohou ztotožnit a zamilovat si vás a vaše služby.
Já svoji misi ještě promýšlím, takže zatím zveřejňuji jen koncept:

Do konce roku 2021 budu motivovat 10 000 žen k časové a finanční svobodě skrz podnikání.

(pracuji i s muži, ale mám pocit, že s ženami více využívám svoji dračí sílu k jejich posunu. Chlapi jsou asi draci sami o sobě a tak už tam nemám takový drive)

Jaká je vaše mise?

Obloha s mraky - představa vize a plánování.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

STŘEDA:

Jak se dostat k vizi

Máte na papíře sepsaný stav teď a stav vize? Paráda. Teď papír přehněte a už koukejte jen na vizi.

A TEĎ PROMYSLETE, JAK SE K TÉ VIZI DOSTAT.

Zvolte 1 bod z vize a přemýšlejte.
Udělejte si brainstorming, napište všemožné nápady, strategie, cesty. (Strategie budeme řešit zítra a potom celý příští týden.)

PŘÍKLAD Z TÉTO SKUPINY:

STAV TEĎ:

  • 227 členů
  • páteční byznysové jednohubky – jsou naplánované a domluvené dopředu, 3 připravené, 2 odvysílané
  • tematický týden – 2 od hostů proběhly, několik domluvených

VIZE do konce 2021:

  • 1500 členů
  • pravidelné páteční byznysové jednohubky – hosté se hrnou
  • pravidelné tematické týdny
  • sdílení referencí, byznysových nabídek, užitečných informací pro byznys
  • domlouvání spoluprací
  • výzva na tvorbu digi produktů

JAK SE DOSTAT K VIZI 1500 ČLENŮ:

  • vytvářet zajímavější obsah
  • točit více rozhovorů
  • udělat něco výjimečného, grandiózního, co bude jen tady ve skupině
  • častěji zvát do skupiny
  • udělat zajímavé příspěvky, které budou zvát do skupiny
  • dát si odkaz na skupinu do osobního profilu, na web, na LI
  • rozšířit svoji sociální bublinu
  • atd.

A jaké cesty k vizi napadají vás?

Západ slunce a cesta k němu, jako cesta za vizí.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

ČTVRTEK:

Zvolte strategii

Zhodnoťte svůj včerejší brainstorming a zvolte si strategie, které jsou vám sympatické, snadné, přirozené.
Naplánujte si, KDY a JAK strategie uskutečníte.
Můžete na to použít třeba Lean Canvas – stáhněte si vzor na google a vyplňte do toho.
Pokud nevíte, kudy do strategií, počkejte si na páteční Byznysové jednohubky a na další tematický týden. Oboje bude s expertkou na strategický focus Anna Novotná.

Tabule s nápisem FUTURE I´M READY - v plánování je dobré dát své budoucnosti jasnou informaci - jsem připraven.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu.
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
Rozvoj smyslového vnímání
Brandová fotografie
Ikigai pro podnikání

Video marketing

Mohlo by vás zajímat

Jak ušetřit na obalech v e-shopu

aneb jak mít náklady na logistiku pod kontrolou Tento článek vznikl ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání). Autorem je Naďa Vostrčilová, přepravní asistentka. Máte svůj

Přečíst více »

Další články

Jak ušetřit na obalech v e-shopu

aneb jak mít náklady na logistiku pod kontrolou Tento článek vznikl ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání). Autorem je Naďa Vostrčilová, přepravní asistentka. Máte svůj

Přečíst více »
Přejít nahoru