Výsledky hledání na blogu
Výsledky hledání:
Sociální sítě jsou super způsob, kde můžete zdarma začít s propagací svého podnikání, služeb, výrobků nebo produktů. Doporučuji totiž nezačínat vytvořením webu, ale naučit se se prodat bez investic. Nejčastější důvod, proč lidé končí s podnikáním
Budování značky je běh na dlouhou trať, osvojíte-li si ale principy efektivní PR propagace v médiích, výrazně si zkrátíte cestu k cíli. Laba Media se zamýšlí nad tím, jak nejjednodušeji proniknout do povědomí spotřebitelů a potvrzuje, že to jednoznačně
O efektu návnady jsem se okrajově zmiňovala v předchozím článku o rozhodovací paralýze. Vysvětlila jsem vám, že jde o cenovou strategii, kterou marketéři používají k „manipulaci zákazníkem”, který podvědomě přejde z jedné produktové varianty na druhou; a to
Storytelling je jednou nejsilnějších marketingových technik, která pomáhá vyvolat emoce a ztotožnit se se značkou. Ve zrychleném digitálním světě, kdy na nás ze všech stran útočí hromada pomíjivých informací, je vyprávění příběhů mocnou technikou zaujetí publika
Neschopnost vybrat si z několika možností kvůli přemíře analytického myšlení nebo dostupných variant. Čím více verzí (produktu nebo služby) klientovi nabídnete, tím negativnější emoci v něm vyvoláte. Člověk “zamrzne v paralýze” a nakonec nenakoupí
Strach z promeškání (FOMO – Fear of missing out) je hnací silou, která zvládne podnikatelskou kampaň vystřelit do závratných výšin, nebo kompletně pohřbít. Psychologický fenomén pramení z obav, že promeškáme něco zásadního, časově
Online test je skvělý nástroj ke sběru leadů (kontaktů). V takovém případě je třeba dobře promyslet, jaký nástroj zvolit, aby fungoval přesně tak, jak potřebujete. Na internetu naleznete mnoho online nástrojů, které něco takového
Social proof (v překladu sociální důkaz) ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás, protože milujeme opičit se po ostatních. Tento psychologicko-sociologický jev nás nutí napodobovat chování dalších spotřebitelů – to, co oni považují za hodné koupě,
Mobilní aplikace jsou běžnou součástí našeho života. Jak ji ale efektivně spustit? Jak do ní dostat maximum ideálních uživatelů? Jak zařídit, aby byla úspěšná a vývoj se vyplatil? Na některé z těchto otázek vám odpovím v této případové
Proč dělá někdo marketing neeticky? Tlačí, využívá strach, zatajuje fakta nebo záměrně cílí na snadno oklamatelné lidi? Myslím, že je to proto, že si neumí vydělat jinak. Vidí jen okamžité zisky
a probudit svůj potenciál Tento článek byl připraven ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání), kde je autorem Radana Lazarová, koučka a podporovatelka na cestě k vnitřní svobodě. Než
Ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání) vznikl tento článek, který připravila terapeutka Lenka Hilgerová. Specializuje se na práci s podvědomím v osobním životě i podnikání. Barevná terapie Díky jednotlivým úkolům