Web je v rekonstrukci. Objednávky a veškeré služby však fungují normálně.
mentorka Lucie

Ovládni mistrovství online prodeje

Shrnutí tematického týdne Ovládni mistrovství oline prodeje z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům.

Prodejní praktiky na prodejce

Při tvorbě prodejky pracujte s emocemi. Zákazníci si díky nim lépe představí, co je na konci kurzu čeká. Také si udělají lepší představu o tom, co od kurzu čekat.

Tlačítko KOUPIT vkládejte několikrát v celé prodejní stránce. Z hlediska psychologie se tímto cesta prodeje zjednodušuje. Podvědomí klientů se lépe naladí na to, že čte prodejní text.

Můj tip: Uvádějte na prodejku informaci o tom, pro koho je kurz vhodný. Tím si potencionální klient ušetří zklamání z obsahu kurzu. A i vy, tvůrci obsahu, budete mít v kurzu hlavně své ideální klienty.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Být vidět jen na FB?

Abyste správně rozjeli svůj online byznys, je třeba si zodpovědět několik otázek, např.:

  • Kdo je můj ideální klient?
  • Kolik klientů pro spolupráci potřebuji?
  • Chci dlouhodobou spolupráci nebo jednorázové konzultace?

Pak budete schopni najít si správnou strategii pro váš prodej.

Diversifikujte získávání zákazníků. Nespoléhejte pouze na FB.
Nejlepší je získat klienty do mailingové databáze, abyste je mohli oslovit i ve chvíli, kdy by facebook „skončil“.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Ceny u produktů

Otestujte si, co vaše klienty zajímá a ceny při propagaci uvádějte dle toho, kdo je vaše publikum.

Pokud je váš produkt dražší, uveďte při prodeji i prodejní argumenty. Nejlepší řešení je, dát k příspěvku na sítích proklik na váš e-shop nebo web.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Název Fan page

Název své Fan page určete dle vašeho byznysu.

Prezentujete se pod svým jménem? Dejte ho do názvu Fan page. Pokud budujete byznys jako značku, pojmenujte svou Fan page názvem firmy/značky.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Prodej fyzických produktů na sítích

Najděte si kanál, přes který se svými fanoušky budete komunikovat.
Je jedno, jestli to budou živá vysílání, vtipné příspěvky nebo pravidelný newsletter.

Ve vaší prodejní strategii se potřebujete cítit dobře, aby váš ideální zákazník poznal, že to co děláte vás i baví.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Kde všude prodávat?

Zvaní do uzavřené skupiny

Do své skupiny zvěte relevantní publikum, mluvte o tom, co je přínosem pro potencionálního člena vaší skupiny.
Dávejte příspěvky na Fanpage, do stories, komentujte v jiných skupinách.
Skvělým způsobem získávání členů také je, když vaši skupinu někdo doporučí.

Fanpage nebo uzavřená skupina pro prodej

Záleží na tom, jaký máte byznys. Někomu vyhovuje prodej na fanpage a někdo víc prodává spíš ve své skupině.

Jak prodávat při inflaci

Nebrzděte se představou krize a prodávejte. Kola ekonomiky je třeba stále otáčet.
Pokud máte finanční rezervu, zvažte rozložení peněz tím, že budete investovat (do nemovitostí, drahých kovů, akcií atd.)

Jak být vidět i tam, kde není často zmiňováno mé téma

Otvírejte téma i ve chvíli, kdy se ve skupině nikdo neptá.
Promyslete, zda je vaší cestou založení vlastní skupiny. Zvažte ale, zda máte kapacitu na její budování a tvorbu obsahu.

Jedna věc je v prodeji velmi důležitá. Každý si by si měl najít vlastní prodejní strategie. Je třeba, aby vás prodej bavil, aby od vás klienti chtěli nakupovat a aby se chtěli i vracet.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Kontakt se zákazníkem

Pracujte se svými klienty nejen v rámci mailingu, ale i na sítích. Pracujte s pozitivními i negativními emocemi/příběhy. Využívejte reference. Dejte svým klientům důvod, proč by vás měli sledovat. Nabídněte jim přidanou hodnotu, ať měli důvod vás sledovat.

Díky tomu se budou vracet a znovu nakupovat.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
SEO
Ikigai pro podnikání
Finance v pohodě
Váš soused je milionář

Mohlo by vás zajímat

Jak ušetřit na obalech v e-shopu

aneb jak mít náklady na logistiku pod kontrolou Tento článek vznikl ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání). Autorem je Naďa Vostrčilová, přepravní asistentka. Máte svůj

Přečíst více »

Další články

Jak ušetřit na obalech v e-shopu

aneb jak mít náklady na logistiku pod kontrolou Tento článek vznikl ze souhrnu tématického týdne ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho podnikání). Autorem je Naďa Vostrčilová, přepravní asistentka. Máte svůj

Přečíst více »
Přejít nahoru