Mentorka Lucie

Ovládni mistrovství online prodeje

Shrnutí tematického týdne Ovládni mistrovství oline prodeje z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická konzultantka k online produktům.

Prodejní praktiky na prodejce

Při tvorbě prodejky pracujte s emocemi. Zákazníci si díky nim lépe představí, co je na konci kurzu čeká. Také si udělají lepší představu o tom, co od kurzu čekat.

Tlačítko KOUPIT vkládejte několikrát v celé prodejní stránce. Z hlediska psychologie se tímto cesta prodeje zjednodušuje. Podvědomí klientů se lépe naladí na to, že čte prodejní text.

Můj tip: Uvádějte na prodejku informaci o tom, pro koho je kurz vhodný. Tím si potencionální klient ušetří zklamání z obsahu kurzu. A i vy, tvůrci obsahu, budete mít v kurzu hlavně své ideální klienty.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Být vidět jen na FB?

Abyste správně rozjeli svůj online byznys, je třeba si zodpovědět několik otázek, např.:

  • Kdo je můj ideální klient?
  • Kolik klientů pro spolupráci potřebuji?
  • Chci dlouhodobou spolupráci nebo jednorázové konzultace?

Pak budete schopni najít si správnou strategii pro váš prodej.

Diversifikujte získávání zákazníků. Nespoléhejte pouze na FB.
Nejlepší je získat klienty do mailingové databáze, abyste je mohli oslovit i ve chvíli, kdy by facebook „skončil“.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Ceny u produktů

Otestujte si, co vaše klienty zajímá a ceny při propagaci uvádějte dle toho, kdo je vaše publikum.

Pokud je váš produkt dražší, uveďte při prodeji i prodejní argumenty. Nejlepší řešení je, dát k příspěvku na sítích proklik na váš e-shop nebo web.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Název Fan page

Název své Fan page určete dle vašeho byznysu.

Prezentujete se pod svým jménem? Dejte ho do názvu Fan page. Pokud budujete byznys jako značku, pojmenujte svou Fan page názvem firmy/značky.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Prodej fyzických produktů na sítích

Najděte si kanál, přes který se svými fanoušky budete komunikovat.
Je jedno, jestli to budou živá vysílání, vtipné příspěvky nebo pravidelný newsletter.

Ve vaší prodejní strategii se potřebujete cítit dobře, aby váš ideální zákazník poznal, že to co děláte vás i baví.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Kde všude prodávat?

Zvaní do uzavřené skupiny

Do své skupiny zvěte relevantní publikum, mluvte o tom, co je přínosem pro potencionálního člena vaší skupiny.
Dávejte příspěvky na Fanpage, do stories, komentujte v jiných skupinách.
Skvělým způsobem získávání členů také je, když vaši skupinu někdo doporučí.

Fanpage nebo uzavřená skupina pro prodej

Záleží na tom, jaký máte byznys. Někomu vyhovuje prodej na fanpage a někdo víc prodává spíš ve své skupině.

Jak prodávat při inflaci

Nebrzděte se představou krize a prodávejte. Kola ekonomiky je třeba stále otáčet.
Pokud máte finanční rezervu, zvažte rozložení peněz tím, že budete investovat (do nemovitostí, drahých kovů, akcií atd.)

Jak být vidět i tam, kde není často zmiňováno mé téma

Otvírejte téma i ve chvíli, kdy se ve skupině nikdo neptá.
Promyslete, zda je vaší cestou založení vlastní skupiny. Zvažte ale, zda máte kapacitu na její budování a tvorbu obsahu.

Jedna věc je v prodeji velmi důležitá. Každý si by si měl najít vlastní prodejní strategie. Je třeba, aby vás prodej bavil, aby od vás klienti chtěli nakupovat a aby se chtěli i vracet.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Kontakt se zákazníkem

Pracujte se svými klienty nejen v rámci mailingu, ale i na sítích. Pracujte s pozitivními i negativními emocemi/příběhy. Využívejte reference. Dejte svým klientům důvod, proč by vás měli sledovat. Nabídněte jim přidanou hodnotu, ať měli důvod vás sledovat.

Díky tomu se budou vracet a znovu nakupovat.

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY:

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Peníze a money mindset
SEO
Ikigai pro podnikání
Finance v pohodě
Váš soused je milionář

Naspoledy upraveno: 25.8.2021

Podělte se o článek s ostatními:

Chcete mít byznysovou podporu, strategický marketingový mozek a nápady ve službách pro své vlastní podnikání?

„Nikdy jsem neměla efektivnější mentoring.”

Zažila jsem, nebojím se říci, ten nejlepší business mentoring – mentoring s Luckou.

Po společné hodině se mi neskutečně rozšířil úhel pohledu na mé podnikání a získala jsem energii na tvoření, protože vím přesně jak.

Potkaly jsme se v pátek a já hned o víkendu: předělala web, jsem aktivnější na sítích, mám rozšířenou cílovou skupinu, která by mě ani ve snu nenapadla, konečně mám představu jak uchopit magnet, vidím cestu, jak můžu růst a to hlavně, mám obrovskou chuť na tom všem pracovat.

Lucka má dar vidět a přemýšlet byznysově, nikdy jsem neměla efektivnější mentoring.

A úplně nejlepší je, že jsem zůstala sama sebou, protože to celé postavila autenticky pro mě a velmi mi pomohla nastavit soustředění tam, kde má být a nerozptylovat se tím, co mi neslouží.

Alex Zikmundová a její zážitek z konzultace

„Tohle jsem nečekala.”

Objednala jsem si u Lucie Dědková návod Jak získat první klienty pro svoji službu.

Tohle jsem nečekala!

Videonávod jsem si musela pustit několikrát, protože jsem chtěla, aby se mi všechny informace důkladně vryly do paměti a abych nepřeslechla ani jediné slovo.

Přesto, že je to jen jedno video, je v něm hodně informací a pro mě AHA momentů.

Jsem začínající podnikatelka a chyby, které Lucka popsala, jsem udělala. Pokud s podnikáním začínáte, neváhejte, protože ušetříte mnoho času a energie!

Lucka vám řekne naprosto přesně a jasně, jak začít. A navíc půjdete do akce! Děkuji, Luci!

„Chtěla bych mít Tvůj mozek.”

To jsem v pátek při mentoringu Lucii řekla plná nadšení. Brada nestíhala časté otevírání úst v němém úžasu, kam ta holka na to chodí!

Lucka mi dala seznam tipů pro moje podnikání, získala jsem jiný náhled na to, jak to dělám a jak bych to mohla dělat fakt líp.

Hodina utekla velmi příjemně, hodně jsme se nasmály, což beru jako ukazatel toho, že Lucka není jen skvělá byznys mentorka a expert, ale i fajn člověk Moc ráda Lucku doporučuju všema deseti a myslím, že u mě nezůstane jen u jedné konzultace.

„Kdyby mi někdo řekl, že mě někdo pár větami odsekne z místa, kde se motám v kruzích už několik měsíců, nevěřila bych…”

Chtěla bych moc poděkovat Lucce za to, jak mě nastartovala. 🙏

Kdyby mi někdo řekl, že mě někdo pár větami odsekne z místa, kde se motám v kruzích už několik měsíců, nevěřila bych… Asi ale občas stačí málo, třeba že vás někdo malinko popostrčí a najednou se to rozhýbe všechno.

Jsem koučka, miluju to! Mám pocit, že nás relativně novopečených kouček je tu v onlinu teď mraky… cítíme se bezradně, male, nevýrazně a pozadu. A tak se občas bojíme udělat jakýkoliv krok… všechno jakoby bylo trapné, malé, nedostatečné, abychom překřičely ty davy koučů, co tu byli dávno před námi.😬

I když vím, že dodávám kvalitní službu. I když vím, že moje energie i dovednosti jsou prostě jedinečné. I když vnitřně prostě vím, že ty projekty v šuplíku jsou tady ve světě potřeba… tak jakýkoliv krok pro mě byl strašně těžký. Protože my nováčci jsme prostě totálně zahlcení tím vším, co musíme, co bychom měli, kde začít… web, brand, fotky, reference, prodejky, SEO, emailling 🙈🤯

Pak jsem nakoukla sem. (Do skupiny Společně nahoru (skupina pro podporu vašeho byznysu)).
Lucie si mě nějak v tom davu našla, aby se mě zeptala, co potřebuju. Dala mi pár rad. A mě se tak šíleně ulevilo 🙌 a najednou jsem vystřelila jak raketa.

Takže od včerejška jedu v jejích návodech a za jeden den jsem zvládla: …sepsat si konkrétní byznys plán a konečně se rozhodnout, že tam prostě dojdu 💪 …zaměřit se konečně na ty důležité věci a přestat dělat úplně všechno okolo… …vylézt konečně z ulity a začít se prezentovat na sítích… …vymyslet, jak podpořit kouče, jako jsem já…

Takže, Luci, jsem vám moc vděčná. A až projedu všechny ty programy postupně, tak se moc těším na viděnou na konzultaci 🥳 Děkuji a přeji všem krásný slunečný víkend.

Lucie Klátilová, kurz Rozjeď své podnikání online