Perfektní prodejní příspěvek

Diář, tužka, žena v kruhové výseči a nápis perfektní prodejní příspěvek

Shrnutí tematického týdne s názvem Perfektní prodejní příspěvek z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Petra Vicková, copywriterka.

PONDĚLÍ – DEN 1: Perfektní prodejní příspěvek

POCIT

Dnes začínáme tvořit váš perfektní prodejní příspěvek podle metody 5P.

?Tento způsob neberte jako jediný správný, ale jako dobrou pomůcku, podle které příspěvek snadno napíšete, i když máte den blbec.

?️ Dnes nebudeme psát, ale dělat přípravu, která je stejně důležitá jako samotné psaní. Potřebujete se naladit na svého klienta a uvědomit si, v jaké situaci právě je.

Vaše první 3 kroky:

? 1. Vyberte si 1 službu nebo produkt, které budete tento týden nabízet. Čím konkrétnější ve své nabídce budete, tím větší pravděpodobnost, že si někdo objedná.
? 2. Zamyslete se nad tím, jaké pocity prožívá váš srdcový klient vzhledem k vašemu tématu. Představte si, jak jede facebookovým vláknem. Jak se cítí? Co mu běží na pozadí v hlavě?
? 3. Najednou narazí na vaši skvělou službu či produkt, jedním dechem to přečte. Jak se cítí TEĎ?

Příklad:

  1. Vybrala jsem Půlden s copywriterkou.
  2. Moje srdcová klientka je tak trochu zpruzená. Spousta povinností, hrne to před sebou. Ví, že by potřebovala napsat ty texty, aby mohla prodávat, aby to mělo nějakou úroveň, ale nechce se jí do toho. Je to velké sousto.
  3. A TEĎ je zaujatá, hned si vzpomněla na text, který potřebuje napsat a už dlouho ho odkládá. Líbí se jí, že by si text napsala sama a že by měla u psaní plnou odbornou podporu. A hlavně, že by měla hotovo a přitom se v psaní skokově zlepšila. Nemusí na to být sama.
Diář, tužka a nápis perfektní prodejní příspěvek den 01, Pocit

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY.

ÚTERÝ – DEN 2: Perfektní prodejní příspěvek

PŘÍSLIB 

Dnes pokračujeme a jdeme psát první větu.
Chcete své klienty zaujmout, urvat si jejich pozornost:

  • Řekněte jim jednou až maximálně dvěma větami, jak jim zlepšíte život.
  • Jak je dostanete z jejich mizerného pocitu do pocitu Jo, to chci!
  • Ale držte se u toho jen jednoho benefitu.
  • Pamatujte, že čím budete konkrétnější, tím snáze od vás objednají. Další benefit nechte zase na příště.

Příklad: (dám vám dva, ať máte inspiraci)

  • Chci, aby se zasnili a pocítili naději a příval nové energie:
    Jak by se vám psalo, kdyby vám copywriterka šeptala do ucha ty správné formulky?
  • Nebo je chci z pocitu přehlcení vtáhnout do akce:
    Texty na web máte rozepsané už několik týdnů a ne a ne je dodělat? Pojďte na to sednout a konečně to napište.

CO UŽ MÁTE
? Víte, co nabízíte a jak se váš klient cítí před čtením a po přečtení vaší nabídky.

CO JE VÁŠ DNEŠNÍ ÚKOL
Vraťte se k tomu pocitu, kdy klient narazí na vaši nabídku.

Co jim můžete říct, abyste je ihned zaujali a přislíbili jim vyřešení jejich problému?

To nejdůležitější patří na začátek. Buďte co nejvíce struční.
Chcete zaujmout a udržet jejich pozornost. Kilometrové příspěvky nikdo nestíhá číst celé.

Diář, tužka a nápis perfektní prodejní příspěvek den 02, Příslib

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY.

STŘEDA – DEN 3: Perfektní prodejní příspěvek

PŘEDSTAVA

Dnes navážeme konkrétní nabídkou na vaši první větu, kterou jste si včera napsali.

  • Potřebujete, aby si váš klient představil, co získá.
  • Povězte mu příběh nebo popište scénář, aby pochopil, co dostane, a dovedl si živě představit, jak si užívá výsledek vaší spolupráce.
  • Tady dobře funguje storytelling a zapojení emocí.
  • Nebo přesný popis toho, co je čeká a jak to probíhá. Záleží na typu služby nebo produktu.
  • A opět buďte konkrétní, používejte čísla a jasné obrazy.

Příklad:

  • představa, co získají, jak to probíhá – jsem konkrétní, používám čísla
    Během 6 hodin společně napíšeme jednu novou stránku na web nebo jich několik přepíšeme. Budu vaší průvodkyní a našeptávačkou. Projdete si celým procesem psaní a tvoření textů. Píšete vy, já vám radím a vedu vás.
  • popíšu jasně cíl a výsledek spolupráce, zapojuji pocity, se kterými může můj klient bojovat, a ukážu mu, jak je vyřešíme
    Budete vědět, v čem jste při psaní dobří a v čem to drhne. V dalších textech už si toho začnete všímat, hodně se v psaní zlepšíte a budete si jistější.
    Na konci půldne budete mít hotovo, a přesto to v textech budete stále vy. Texty si můžete dát hned na web.
  • další detaily, jak to proběhne, odpovídám na možné otázky, odstraňuji obavy
    Celá naše konverzace je zaznamenaná v aplikaci Whatsapp a vy se k ní snadno kdykoliv vrátíte.

CO UŽ MÁTE
? 1. Víte, co nabízíte a jak se váš klient cítí před čtením a po přečtení vaší nabídky.
? 2. Máte chytlavou první větu, kterou zaujmete.

CO JE VÁŠ DNEŠNÍ ÚKOL
Vraťte se k tomu pocitu, kdy klient narazí na vaši nabídku. Napište do komentáře pod tento příspěvek,** co klient získá**, když si od vás objedná vaši službu nebo produkt.

Diář, tužka a nápis perfektní prodejní příspěvek den 03, Představa

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY.

ČTVRTEK – DEN 4: Perfektní prodejní příspěvek

POTVRZENÍ

Jak uspokojíte emoční stránku vašeho klienta a řeknete mu, co ho čeká, začne blikat kontrolka logiky a chce důkaz. Chce potvrdit, že opravdu dokážete to, co nabízíte. Že je to možné.

  • Dnes tedy vyberte jeden logický důkaz, že vaše služba či produkt opravdu funguje.
  • Může to být reference, případová studie, statistika, graf, tabulka pro srovnání, nezávislé výsledky třetí strany, krátké video s ukázkou produktu nebo ochutnávkou spolupráce s vámi a další.
  • Tady můžete zapracovat s vizuálem (fotkou, videem k příspěvku).

NEJLEPŠÍ JE SAMOZŘEJMĚ REFERENCE. CO KDYŽ JI ALE NA KONKRÉTNÍ SLUŽBU/PRODUKT ZATÍM NEMÁTE?

  1. Přiznejte to a nabídněte službu za referenci/zaváděcí cenu > získáte referenci.
  2. Dejte referenci na spolupráci s vámi, ne na tuto konkrétní službu.
  3. Nejlépe uveďte i jméno a webovky, případně svého referenta označte, ať se mohou zájemci prokliknout.

Příklad:
(referenci jsem získala od jedné z testerek mé služby)

„Moje prodejní stránka byla šitá horkou jehlou. Sesmolila jsem tam něco, hlavně už aby to bylo hotový. Provedla jsi mě tím úplně skvěle a hlavně jsi to celé spojila, takže to dává smysl. Vůbec jsem do toho nedávala feeling, což je jedna z nejdůležitějších věcí při psaní té stránky, texty byly osekaný a tvrdý a měla jsem z toho pocit, že to takhle ani prodávat nechci. Takže se mi líbilo, jak ses hned na začátku ptala, jak chci, aby se cítili. Už je to uhlazený do mého stylu a cítím se s tím mnohem víc v pohodě. Na začátku byla stránka takové dřevěné autíčko, kterému každou chvíli upadne kolečko, a teď je z ní Mercedes.“ Iris Marešová, www.spokojenepokojovky.cz

CO UŽ MÁTE
? 1. Víte, co nabízíte a jak se váš klient cítí před čtením a po přečtení vaší nabídky.
? 2. Máte chytlavou první větu, kterou zaujmete.
? 3. V klientovi jste vyvolali živě představu o tom, co díky spolupráci s vámi získá.

CO JE VÁŠ DNEŠNÍ ÚKOL
Dokažte mu, že je to pravda.

Diář, tužka a nápis perfektní prodejní příspěvek den 04, Potvrzení

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY.

PÁTEK – DEN 5: Perfektní prodejní příspěvek

POSTRČENÍ

A jdeme do finále! Teď už jen malé popostrčení a máte hotovo ?

Řekněte svému klientovi, co má teď udělat.

Víte, jak to chodí. Ani manžel nepochopí, že chcete k narozeninám ten prstýnek, o kterém furt básníte, když mu to prostě jasně neřeknete.

CO TO MŮŽE BÝT

  • Přečtěte si článek.
  • Přidejte se ke mně do skupiny.
  • Napište do komentáře „Chci“.
  • Napište mi zprávu.
  • Vyplňte dotazník.
  • Magnet si stáhněte tady.
  • Jděte na www a objednejte si.

JEŠTĚ K CENĚ

  1. Jestli odvádíte zákazníky k sobě na prodejku, tak cenu teď psát můžete, ale nemusíte.
  2. Jedná-li se o nabídku, u které nikde jinde cenu nenajdou, nebo pokud máte speciální akci (zaváděcí) pro danou skupinu, cenu uveďte. Nebo řekněte, za jakých podmínek službu získají (reference, barter atd.).

A CO VIZUÁL?

  • Přidejte fotku vašeho výrobku, která je lákavá a zaujme.
  • Máte-li osobní službu jako konzultaci, ukažte sebe.
  • Nebo přidejte video.
  • Hodně z vás bude používat fotku a video, kde bude ukazovat svůj důkaz ze dne 4, což je super, protože se vám zkrátí text.

DOPORUČENÍ NA KONEC

Užijte si to. Příspěvek by se vám měl líbit a měla by z něj čišet vaše radost z nabídky. Pak si přitáhnete své srdcové klienty.

Příklad:

Chcete probrat své texty a vylepšit je? Napište mi zprávu a domluvte si termín na konzultaci ještě dnes – https://petravickova.cz/sluzby/pulden-s-copywriterkou/.
Těším se!

CO UŽ MÁTE
? 1. Víte, co nabízíte a jak se váš klient cítí před čtením a po přečtení vaší nabídky.
? 2. Máte chytlavou první větu, kterou zaujmete.
? 3. V klientovi jste vyvolali živě představu o tom, co díky spolupráci s vámi získá.
? 4. Dali jste mu důkaz, že to funguje.

CO JE VÁŠ DNEŠNÍ ÚKOL
Napište jasnou výzvu k akci.

Pokud se po tomto týdnu dál toužíte zdokonalovat v psaní nejen prodejních textů, přidejte se do skupiny Texty z nitra.

Diář, tužka a nápis perfektní prodejní příspěvek den 0, Postrčení

Na diskusi k tématu se podívejte TUDY.

Více tematických týdnů najdete ve skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).
Nebo můžete rovnou zde přejít na další tematické články:
Dosahování cílů
Práce s myslí
Ikigai pro podnikání
Rozvoj smyslového vnímání
Peníze a money mindset

Mohlo by vás zajímat

Plán je půl úspěchu

Plán Je Půl Úspěchu

Shrnutí tematického týdne s názvem Plán je půl úspěchu z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická

Přečíst více »

Další články

Plán Je Půl Úspěchu

Shrnutí tematického týdne s názvem Plán je půl úspěchu z facebookové skupiny Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu). Autorkou je Lucie Dědková, podnikatelská mentorka a strategická

Přečíst více »